23 Ekim 2015 Cuma

İNCİRLİ KURABİYE

 

       

            Malzemeler
            5  adet taze incir  kabukları soyulur küçük doğranır
            125 gr tereyağ
            1 çay bardağı sıvı yağ
            1 çay bardağı şeker
            1  yumurta
            4 su bardağı un
            1 paket pakmaya kabartma tozu
            1 paket pakmaya vanilya
                  üzerine serpmek  için pudra şekeri

           Tüm malzemeler karıştırılır.Ben en son incirleri ekledim. 180 derecede 40 dakika pişirdim.
   Piştikten sonra üzerine pudra şekeri serpilir . Afiyet olsun


               




6 yorum:

  1. ayyy bu nasıl da leziz olmuştur şimdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Berrincim incirli tatları seviyorsan tavsiye ederim canım

      Sil
  2. Blogunuxu takipteyim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  3. incirli kurabiyemi!
    hımmm nefis görünüyor denemeliyim..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. tadını tahmin edebiliyorum ellerine sağlık canım. İncir çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor. Ellerinize sağlık. Blogunuzu takipteyim. Ben de sizi beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil