11 Ekim 2013 Cuma

D.I.Y. & Baba pantolonundan ne olur ?

     Oğlum Arda 1. sınıfa başladı bu yıl  okullar açıldığında yazlık kıyafetlerini almıştım ,  kışlık kıyafetlerini almadığım  için geçen hafta yağmurda şortla olmazdı o okulda iken aldım geldim ama beli dar geldi iyi ki dedim paçasını yaptırmamışım  . Ertesi gün okul , hava yağmurlu ne yapsam diye düşündüm !

     Kotla göndereyim dedim içime sinmedi ,  eşimin giymediği mavi jeansten  keten pantolonu vardı birşeyler yaparım diye beklemedeydi baktım  rengi uyuyor  aldım makası elime :
  
      -  fermuar kısmını hiç ellemedim
      - arka ortayı , bacak iç kısımlarını , yan taraflarını  kestim
      -  üzerine olan kot pantolon kalıbını üzerine koyup yeni kalıba uygun kestim
      -   dikişlerini gizli dikiş yaptım , pantolonun iç kısımlarını temizlemiş oldum :)


  ve işte baba pantolonundan oğluna yepyeni mevsimlik keten pantolon :)

ertesi günü kurtardı ve okulun yedek pantolonu oldu , dar pantolonu hafta sonu değişim yaptık :)











2 yorum:

  1. çok güzel olmuş elllerine sağlık :) oğlunda güle güle kullansın...

    YanıtlaSil