28 Eylül 2013 Cumartesi

Tavsiye Kanalı & D shopping

   Yeni eve taşındım 2 hafta sonra tam dışarı çıkıyorum kapı çaldı kim o ?   KARGO 
hımm  yeni adres değişikliğimi kimseye de vermedim ama diyorum merakla bekliyorum :) )

     TAVSİYE KANALI  D SHOPPİNG   çok mutlu etti beni .....

     Sonbahar 2013  Kataloğunu  çok beğendim ,  HER EVE LAZIM EVİNİZE GELİR İŞİNİZE GELİR ! 

      7/24  hizmetinizde elektronik , mutfak , spor hobi ürünleri evin ailenin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak ürünler , müşterilerine KAPIDA NAKİT ÖDEME , HAVALE, ANLAŞMALI BANKA KARTLARIYLA TAKSİT' li  alışveriş imkanı sunuyor .Ortalama 48 saat içinde teslimat .


     Kargomuz neler getirmiş ?  Katalog , 30 liralık indirim çekleri , arkadaşlarıma dağıttım tavsiye ettim.

      Minicik hoş güpgüzel  ped cüzdanı puantiyeli ve fiyonklu :)  teşekkür ederim . 












11 yorum:

  1. cok cıcı her bayanın ıhtıyacı. :)Bende tavsiye kanalına uyeyım henuz bir surprizi olmadı bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende beklemiyordum 2 ay kadar olmuştu üye olduğum :) gelir canım sana da :)

      Sil
  2. PORTFÖYÜNÜ GÜLE GÜLE KULLAN. BANADA GELDİ AMA HALA İNCELEYMEDİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım sende güle güle kullan

      Sil
  3. Taşınma olayını atlatmana çok sevindim... Sanırım şimdi tatlı tatlı dinleniyorsubdur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşınmayı atlattım da okulumuz var canım Arda 1.sınıfa gidiyor sabah akşam ödev yapıyoruz :))

      Sil
  4. çok güzel bayanlara tasarlamış çok şirin bir ürün sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bana da geldi başta ne oldugunu anlamamıstım :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. şimdi tavsiye meleği diye bir uygulama var, bilginiz olsun

    YanıtlaSil