23 Mart 2013 Cumartesi

Mart Ayı Dikiş Etkinliği Dikilen Kıyafetler

  Kim ne yaptı hepimiz merak ettik :)
  Biraz zaman vermiştim belki yapmak isteyen olur son anda diye iyi ki de öyle düşünmüşüm.
  Bende son hafta diktim kıyafetimi  :)  Küçük oğlum bronşit bu kış 2. defa oluyor benim de pilim bitti artık 4 saatte bir 6 saatte bir ilaç veriyorum liste halinde gecem gündüze karıştı bende çoçuktan şifayı kapınca her yerde uyuma potansiyelim var :)  ....

   Etkinliğe katılan tüm arkadaşlarımı sevgiyle kucaklıyorum ellerine emeklerine sağlık .SEVGİLER



http://saibizbiz.blogspot.com/2013/03/ilk-goz-agrm.html



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 



http://fikrimtasarim.blogspot.com/2013/03/diktiklerim-ve-bu-gunlerde.html



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 

 
 
 
 















 
 
 
buda benim elbisem :)
 
 
 
 
 
Mart ayı için oylama başlasın.
Oylamada birinci arkadaşa ödül yok :) etkinliğimiz motive amaçlı .
Nisan ayı ev sahibi listeden devam edecek kıyafeti seçilen kişinin bloğunda değil.
Oylama 5 gün sonra bitsin .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 yorum:

  1. hepsi harika olmuş, katılan emek veren herkesin ellerine sağlık. herkes iyi günlerde kullansın diktikelrini. ama bu yarışma ve benim gönlüm Şenaya hanımn diktiği yeşil tunikten yana. Oyumu Şenay Hanım için kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Herkesin ellerine sağlık. Oy kullanıcaksam. ben mirayın bohçasına oy veriyorum..

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel görünüyor.seçim yapmak zor olacak.ellerinize sağlık kızlar.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çalışmalar çıkmış:) Hepimizin eline sağlık. Benim oyum sana Gülcan Ablacım...

    YanıtlaSil
  5. çok çok özürler..etkinlik için bluz diktim,,bir kaç eksiği kaldı yetiştiremedim..herkesin ayrı güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle hayırlı olsun etkinlik
    Ben en çok "fikrim tasarım" adresli blog sahibinin elbisesini beğendim.
    Herkesin ellerine sağlık.Güle güle iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. Herkesin ellerine sağlık. Hepsi çok hoş. Dikiş olsun paylaşalım görelim bence en önemlisi bu. Ellerine kollarına sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Hepinizin ellerine saglik, ama ben mirayin bohcasi ve fikrimtasarim diyorum:)

    YanıtlaSil
  9. katılan ve oy veren herkese çok teşekkür ederim .
    Miraycım bende senin elbiseni beğendim. :)

    YanıtlaSil
  10. ben kaçırdım mı oylamayı gülcanımm..:)
    hepsi çok hoşş..
    emeklerinize sağllıkk..
    öpüyorum canım..:)

    YanıtlaSil