21 Şubat 2013 Perşembe

Köşe yapımı masa örtüsü ve peçetelerde

İlk defa köşe çalışması yaptım netten istediğim gibi kolay köşe yapım tarifi bulamadım bulduklarımdan anlayamadım.  :)

Hediye takım yapıyorum  masa örtüsü , runner ve peçeteden oluşuyor.

Bu yapımı ablam anlattı biraz zor ama görünümü güzel oluyor işte .






























Önce istediğimiz ölçüde kenarları katlıyoruz benim kumaşım keten olduğu katlama izleri kaybolmuyor çalışmam rahattı .
Katları açıp  ilk katı iğneledim .
İğnelerden denk getirerek üçgeni yaptım ve teğel aldım  fazla kısmı 1 cm bırakarak kestim ,içe doğru bir çentik attım ters dönünce güzel durması için çevirince görüntü şahane tam köşe hazır .
(teğelli kısımda bir kat var onu yapmazsak kumaş kenarını içe döndürmek zorunda kalırız döndürürkende yamuk oluyor düz durmuyor tecrübeledim  :) ben orda takılmıştım neden beceremiyorum diye )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder