28 Eylül 2012 Cuma

Hello Kitty Etamin İşlemesi

Dikişe ara verdim , çoçuklar çok zamanımı alıyor ama boş da durmak olmuyor.


hello kitty için önce kasnağı hazırladım , işlemek zor geldi iğneği üstten ver alttan al oyalayıcı kasnaksız daha kolay tek hamleyle verev işlenebiliyor zaten .

modelim  ben çevçevem küçük olduğu için kafasını yaptım.























link :   http://drapcushions.com/2011/12/20/printable-crosstitch-patterns/













































SONUÇ



















Bu ördekli tabloyu  hazır aldım evlenmeden önce çoçuk odası için  :)     sadece işlenmesi gereken yerleri kendiniz yapıyorsunuz.Model hazır ,iplerde hazır yanlış olma ihtimali yok.Can sıkıntısına iyi gelir ...Tuhafiyelerde satılıyor.


























notlar :  
etamin kanaviçede kullanılan kareli ve sayılabilir kumaştır ,renkleri vardır .
modellerin kenarında  renk ve kodu yazar .
kare şeklindeki kutular çarpı şeklinde ilmek çizgiler ise iğne ardı.
yapılan işlemeler ılık sabunlu suda çitilemeden soğuk suyla durulanarak hassas şekilde yıkanır .
dmc muline ipleri yüksek sıcaklıkta yıkanabilir , solmaz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder