8 Haziran 2012 Cuma

Pli Patlı Elbise

Asimetrik pli patlı bu klasik elbiseyi diktim. Dikimi çok basit sırt bölümünde zorlandım  ama  ...
Neden  ?
 Gecenin 00.01 inde kesilen kumaş ve aklı karışan ben sağ sol kısmı düşünmeden 2 parçayı da aynı yöne kesersem 3 defa hata yaptım kumaşıma yazık oldu :)))  
Birde kumaşın tersini düzünü karıştırdım , komşuya sordum :))

Modelde ne değiştirdim ?
Koltuk altında olan fermuarı yapmadım , yakasını hafif açık bıraktım hoş bir görüntü oldu.


model  şubat 2012 110 B 
Kalıp 38 beden biraz bolluk oluyor dikeceklerin kalıbı küçültmesi lazım  benim zamanım olmadığı için kalıpla çok oynayamıyorum provada .





4 yorum:

  1. Kumaş da elbise de çok güzel gözüküyor.Eminin giyilince daha da güzel duracaktır. Güle güle giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım seneye inşallah giyebileceğim.

      Sil
  2. Ellerine sağlık cnm çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil