21 Mart 2012 Çarşamba

Ardanın Doğum Günü

Bebeğim  yaşama sebebim Ardam  dün  5 yaşına girdin.Senin sesini ilk kez  20 mart 2007 de saat  12:40 da duydum . Daha dün gibi  herşey zaman ne çabuk geçiyor ben herşeyi seninle öğreniyorum ilk gözağrımsın  SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEMMM

ilklerin hep yazmayı unutuyorum
4 aylık iken dönebiliyordun ilk düşmen 3 aylık koltuktan düştün babanla hala anlayamıyoruz :( nasıl  becerdin
6 aylık iken emekledin
7 aylıkda sıralamaya başlamıştın 17 kasım 2007 de ayakta durabiliyordun
14 aylık yürüdün 17 mayıs 2008
10 mayıs 2010 da bezi bıraktın kuzucum tuvaleti çok geç öğrendin bana ne eziyetler ettin yaa   çok halı , parke temizledim sayende eyvah dedik öğrenmeyecek artık kabullenmiştik  çok korkuyordun tuvaletten ve lazımlığından kitaplarda pek işe yaramadı    cd leri önce attım oyuncaklarını attım  amaaa  bisikletine kıyamadın işte  oymuş  odak noktamız seni yendim sonunda gündüz ve gece ikiside tamamem  çözüldü hiç takmadık :) kurtulmuştuk.....

not: aras gel gel yapıyor :)) ilk defa  ikbal teyzeye 19 mart  dünde ayşe teyzene yaptın.Ben farketmeden öğrenmişsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder