28 Mart 2012 Çarşamba

5.yaş doğumgünümüz

Cumartesi küçük bir partiyle 5. yaşımıza girmeyi kutladık :)
menümüz bu yıl azdı ama 6 aylık bir bebekle çok fazla hazırlanamadım ...
Kısır, kuru pasta , elmalı tart, dereotlu poğaça , kabak tatlısı  (servisi unuttum dolapta kalmış ) , yaş pastamız vee  elma şekeri ilk defa denedim çok beğendim yine yine yapcam :)
Pastamızda geçen yıl  oğlum ben10  resmi  istedi  kıramadık , bu yıl hiçbirşey yaptırmadım  içindeki malzemelerin siparişinide  ben verdim bir gün önce ağız tadıyla yedik :)) 

                                                        pastamız
 



tarifini verdiğim kuru pasta


                                                elma şekeri
                                                 
                                                  

                                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder